Amb motiu de l’avanç de les obres de millora del carrer de Joan Alcover, a partir de dimecres 23 de setembre es produiran diversos canvis en la circulació, l’aparcament i la ubicació de les aturades d’autobús.
Tancament de carrers
A partir de dimecres, es tancarà a la circulació el primer tram del carrer de Joan Alcover i també el tram del carrer de l’Ermità Joan Mir comprès entre Joan Alcover i les Sabateres.
L’accés al centre del poble es podrà continuar fent pel recorregut habitual, a través dels carrers de Miquel Costa i Llobera i de Can Manyoles, després de l’obertura a la circulació del carrer d’Alexandre Fleming.
Nova ubicació de les aturades de bus
D’altra banda, i una vegada acordat el nou circuit amb el Transport de les Illes Balears (TIB) i l’empresa responsable del transport escolar, les aturades d’autobús es traslladaran provisionalment al primer tram del carrer de Llorenç Rosselló, escultor.
Aquesta nova ubicació serà utilitzada tant pels autobusos del TIB com pel transport escolar mentre durin les obres del primer tram del carrer de Joan Alcover.
Canvis en l’aparcament i mesures de seguretat
Per garantir l’accés, les maniobres i la seguretat dels autobusos, quedarà prohibit estacionar a tota la vorera contrària a les aturades, corresponent al costat del Centre de Dia.
Així mateix, es demana a la ciutadania que no estacioni ni efectuï aturades als caps de cantó de tot el circuit afectat. Mantenir aquests punts lliures és imprescindible per garantir el pas dels vehicles, facilitar les maniobres dels autobusos i assegurar el correcte funcionament del servei.
L’Ajuntament agraeix la col·laboració i comprensió de la ciutadania davant aquests canvis, que són necessaris per garantir el desenvolupament de les obres i el correcte funcionament de la circulació i del transport públic durant aquesta fase dels treballs.